Koichiro Takagi 刺繡塗鴉客?


I love embroidery/contemporary art/graffiti/center all things... Try get some works from Japanese artist Koichiro Takagi. Here's few photos I took when visiting New Taipei Art Fair last year :)

我愛刺繡,我愛當代藝術,我愛刺青感塗鴉,我愛"置中"!自然不會錯過日本藝術家高木耕一郎的刺繡畫!2014年的新作好像更紮實些,但在網路上真的尋不到,請見我FB少少模糊照





_

Comments

Popular posts from this blog

Irene Rinaldi 版畫插畫

Lee Kyutae - Warmy illustration. 溫暖平實的日常